Systemy kolejkowe

Kolejki oraz bezosobowe i anonimowe traktowanie dla każdego z nas jest wyjątkowo frustrujące. Długie oczekiwanie na obsługę budzi niechęć i zwyczajnie pożera nasz cenny czas. Często istnienie kolejki niweczy pracę marketingowców oraz podnosi koszty operacyjne, ograniczając rozwój przedsiębiorstwa. Współczesne rozwiązania sprawiają, że klient już od progu czuje się gościem, którego czas się szanuje. Firma, w której klienci już na początku wizyty są informowani ile potrwa ich obsługa, będzie miała lepszą pozycję na rynku. System Customer Visit Management jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby. W placówkach, w których został wdrożony obsługa klientów jest niemal doskonała. Tym sposobem osiągnięto efekt pełnej synergii satysfakcji klientów z wysokim poziomem motywacji pracowników oraz zadowoleniem menadżerów i zwiększoną sprzedażą.

System kolejkowy to rozwiązanie narzędzi, które służy do zarządzania przepływem i obsługą klientów. Dzięki połączeniu modułu do wyświetlania treści multimedialnych, rezerwacji internetowej, modułu satysfakcji klienta tworzy się środowisko efektywnej komunikacji, której przekaz ma bezpośredni wpływ na jakość i efektywność procesu obsługi.

Z czego składa się z system kolejkowy?
W zależności od zastosowanego rozwiązania system kolejkowy może składać się z: playera podłączonego do ekranów, który odpowiedzialny jest za wyświetlanie stanu kolejki oraz innych treści multimedialnych na ekranach; biletera sensorycznego z przyciskami lub dotykowego; ekranów stanowiskowych, czyli wyświetlaczy LED lub monitorów LCD, prezentujących aktualnie przywoływany numer biletu i dodatkowe treści multimedialne; konsol przywoławczych, czyli urządzeń lub aplikacji na komputery PC, tablety, smartfony instalowane na stanowiskach pracy służące do przywoływania i obsługi klientów. Umożliwiają one ponowne przywoływanie biletu czy przekierowanie klienta do innej kategorii kolejki.

Cechy systemu kolejkowego
Przy rozwiązaniu tym istnieje możliwość wyboru systemu operacyjnego Windows, Android lub iOs, pod którym będzie działała aplikacja kolejkowa. Automat biletowy może działać na przyciski sensoryczne lub ekran dotykowy. Istnieje też dowolna konfiguracja graficzna automatów biletowych, ekranów głównych oraz wyświetlaczy stanowiskowych. Rozwiązanie oferuje możliwość wyświetlenia dowolnych informacji multimedialnych wraz z aplikacją systemu kolejkowego, niezależnie dla każdego monitora osobno. Warto dodać, że istnieje opcja rezerwacja kolejki przez stronę WWW z możliwością rejestracji użytkowników w bazie danych oraz samo zarządzanie poprzez aplikację na stronie WWW. Przy zamawianiu usługi warto zwracać uwagę na to czy są jakieś dodatkowe opłaty za licencje dla użytkowników obsługujących kolejkę.

 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 547 136

E-mail: kontakt@caseopen.pl

Polecane rozwiązania interaktywne dla biznesu, placówek medycznych, szkół i muzeów. Najlepsze i sprawdzone przez wielu ekspertów produkty. 

 

Videofonika.pl